24η Συνεδρίαση του ΔΣ: - Πολιτική Επιλογή και όχι «Πλάνη» το ΓΠΣ. - Αντεργατικά Αποκαλυπτήρια της Δημοτικής Αρχής και του Καλλικράτη

Δημοσίευμα Προετοιμάζει το Έδαφος για Απολύσεις στο Δήμο.
Στο ξεκίνημα της συνεδρίασης η Λαϊκή Συσπείρωση έθεσε το ζήτημα του δημοσιεύματος των Ευρυτανικών Νέων της 19ης Οκτώβρη 2011 όπου αντιδήμαρχος φέρεται να δηλώνει ότι δε γνωρίζει που δουλεύουν οι εργαζόμενοι του δήμου και μάλιστα λέει «εγώ βλέπω να εργάζονται 30 με 40 άτομα. Για τους υπόλοιπους δεν έχω απάντηση».
Το άρθρο καλλιεργεί το έδαφος για απολύσεις στο Δήμο αφού ουσιαστικά παρουσιάζει ως περιττούς και άχρηστους την μεγάλη πλειονότητα των εργαζομένων.
Πρόκειται για ύπουλο και πισώπλατο χτύπημα στους εργαζόμενους και το δικαίωμα στη δουλειά: την ώρα που η κυβέρνηση προωθεί την εργασιακοί εφεδρεία εμφανίζονται στον τύπο τέτοιες ανώνυμες δηλώσεις αντιδημάρχων, τις οποίες η Δημοτική Αρχή άφησε να σέρνονται μέχρι να τεθεί ζήτημα στο Δημοτικό Συμβούλιο από τη Λαϊκή Συσπείρωση.
Ρωτήσαμε συγκεκριμένα: ποιος ήταν ο αντιδήμαρχος που έκανε τη δήλωση αυτή, εάν την έκανε γιατί δεν παραιτείται ως αντιδήμαρχος, και εάν δεν έγινε ποτέ τέτοια δήλωση γιατί η κατά τα άλλα λαλίστατη δημοτική αρχή δεν βγήκε να διαψεύσει το πρωτοσέλιδο αυτό δημοσίευμα.
Η απάντηση του κ. Δημάρχου δεν πείθει κανένα: δεν έδωσε καμία εξήγηση για την συνένοχη σιωπή της Δημοτικής Αρχής απέναντι στο δημοσίευμα. Είναι ο ίδιος που διαρκώς επαναλαμβάνει ότι ο Δήμος θα εφαρμόζει πιστά τους αντιλαϊκούς νόμους της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ.
Καλούμε τους εργαζόμενους του Δήμου να βγάλουν συμπεράσματα και να επαγρυπνούν. Να κάνουν βήματα στην οργάνωσή τους και τη συνάντησή τους με το ταξικό συνδικαλιστικό κίνημα, το ΠΑΜΕ, στην κοινή πάλη όλης της εργατικής τάξης απέναντι στην επίθεση του κεφαλαίου. Καμία εμπιστοσύνη στην Δημοτική αρχή και τα κόμματα του κεφαλαίου!
Για την Δολοφονική Επίθεση στο Μπλοκ του ΠΑΜΕ
Ο δημοτικός σύμβουλος του ΚΚΕ και της Λαϊκής Συσπείρωσης κατήγγειλε την δολοφονική επίθεση εναντίον του ΠΑΜΕ στο Σύνταγμα από παρακρατικούς μηχανισμούς στις 20/10 που είχε σαν αποτέλεσμα δεκάδες τραυματίες και ένα νεκρό. Μεταξύ των τραυματισμένων ήταν και ένας Καρπενησιώτης, ο Γιάννης Λάππας, στέλεχος της ΚΝΕ και υποψήφιος με την Λαϊκή Συσπείρωση στις Δημοτικές Εκλογές.
Είναι βαριές οι πολιτικές ευθύνες της κυβέρνησης, αλλά και όσων πολιτικών δυνάμεων υποβαθμίζουν ή αποκρύπτουν την οργανωμένη δράση των μηχανισμών αυτών του συστήματος ενάντια στο Λαϊκό Κίνημα.
Η προβοκάτσια δεν πέτυχε το στόχο της, δεν κατάφερε να ματαιώσει και να διαλύσει τη μεγαλειώδη απεργιακή συγκέντρωση του ΠΑΜΕ στο σύνταγμα. Η προσπάθεια εκφοβισμού των εργαζομένων ώστε να σκύψουν το κεφάλι και να δεχτούν τον εργασιακό μεσαίωνα που θέλουν να τους επιβάλουν κυβέρνηση, ΕΕ, πλουτοκρατία θα πέσει στο κενό.
Γενικό Πολεοδομικό Σχέδιο: Προϊόν Επιλογής και Όχι Πλάνης
Αυτό που έγινε με το ΓΠΣ είναι σε μικρογραφία αυτό που γίνεται με την πολιτική γης σε όλη την Ελλάδα, όπου ΠΑΣΟΚ και ΝΔ παραδίδουν όρη, παραλίες και δάση στο κεφάλαιο. Είναι λογική συνέπεια της εμπορευματοποίησης της γης που οδηγεί στη συγκέντρωσή της με την παράλληλη καταστροφή των μικροϊδιοκτητών
Δεν πρόκειται για λάθος, για πλάνη. Πρόκειται για προϊόν πολιτικής επιλογής
- το δείχνει η ομόφωνη ψήφισή του στο προηγούμενο Δημοτικό Συμβούλιο από τις παρατάξεις του ΠΑΣΟΚ, της ΝΔ, που δηλώνει τη συμφωνία τους συνολικά στα κριτήρια που θέτει, κριτήρια που εναρμονίζονται πλήρως με τα επιχειρηματικά συμφέροντα
- το δηλώνει το πάθος με το οποίο το υπερασπίστηκε ο πρώην δήμαρχος και νυν ο αντιπεριφερειάρχης του ΠΑΣΟΚ κ. Καραμπάς στην 9η συνεδρίαση του ΔΣ
- το δείχνει το γεγονός ότι η άμεση εφαρμογή του ΓΠΣ ήταν η σημαία του κ. Μπακογιάννη προεκλογικά στο πρόγραμμά του. Ποια πλάνη λοιπόν;
Τα κριτήρια του ΓΠΣ είναι σε πλήρη αρμονία με τις επιχειρηματικές επιλογές στην περιοχή μας και τις κατευθύνσεις του περιφερειακού σχεδιασμού υπέρ του κεφαλαίου (λχ αναφορά σε συγκεκριμένους κλάδους τουρισμού, ΑΠΕ κτλ). Αντίθετα, είναι μακριά από τις πιεστικές λαϊκές ανάγκες. Είναι χαρακτηριστικό ότι η ανάγκη επέκτασης του δικτύου αποχέτευσης δεν αναφέρεται ως πιεστική προτεραιότητα για τους κατοίκους αλλά ως ανάγκη για τις περιοχές “ιδιαίτερης τουριστικής οίκησης” μεταξύ των οποίων ονοματίζει και τον Αγ. Ανδρέα (!), χώρια η θέση για ΧΥΤΑ στα ανατολικά της πόλης κα.
Δεν θεωρούμε τυχαίες μια σειρά φωτογραφικού τύπου οριοθετήσεις (ΠΕΡΠΟ, τουριστικές ζώνες κτλ) ούτε ότι ορισμένες αλλαγές και αναφορές άπτονται των σχεδίων ΑΠΕ, που στο σχεδιασμό του κεφαλαίου αποκτούν ιδιαίτερη σημασία, όπως για παράδειγμα το πρόβλημα με το δάσος της Μηλιάς, οι αναφορές στο υδροηλεκτρικό δυναμικό του Καρπενησιώτη.
Ειδικά για το θέμα του δάσους της Μηλιάς, η εξαίρεσή του από τις αλλαγές στο ΓΠΣ που εισηγήθηκε αρχικά η Δημοτική Αρχή είναι προκλητική και εξηγεί τί εννοούσαν οι προτάσεις συμβούλων της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ στο προηγούμενο Δημοτικό Συμβούλιο όταν απαιτούσανε να πάρει πρωτοβουλίες ο Δήμος για χωροθέτηση των Αιολικών πάρκων.
Η εξαίρεση της Μηλιάς, και της διόρθωσης των διοικητικών ορίων της κοινότητας που καθορίζουν και τα όρια του δάσους, στην ουσία αποτελεί μια τέτοια χωροθέτηση όταν είναι γνωστό ότι μια σειρά εταιρείες επιβουλεύονται κομμάτι που ξαφνικά εξαιρείται από το δάσος για την εγκατάσταση αιολικών.
Ούτε και θεωρούμε τυχαία την αποκάλυψη από τον κ. Καραμπά στην 9η συνεδρίαση του ΔΣ για την ύπαρξη συζήτησης για τουριστική «αξιοποίηση» του δάσους.
Όμως εκεί που αποκαλύπτεται πλήρως ότι το ΓΠΣ ήταν προϊόν συνειδητής πολιτικής – ταξικής επιλογής είναι η κατάσταση που δημιουργήθηκε με τη Μεσοχώρα.
Τι μας είπε στην 9η Συνεδρίαση του ΔΣ η υπεύθυνη της Τεχνικής Υπηρεσίας.; Ότι πρωτύτερα η περιοχή της Μεσοχώρας περιγραφόταν ως περιοχή γεωργικής γης που περιόριζε τις αναπτυξιακές δυνατότητες της περιοχής σύμφωνα με τον περιφερειακό σχεδιασμό για την ευρύτερη περιοχή του Καρπενησίου.
Δηλαδή οι «αναπτυξιακές δυνατότητες» δεν αφορούσαν την οικοδόμηση κατοικιών με τους συνήθεις όρους για τα εκτός σχεδίου που έτσι κι αλλιώς υπήρχαν, μιλάμε λοιπόν για άλλη ποιότητα «αναπτυξιακών» συμφερόντων.
Είπε επίσης ότι η ζώνη αθλητικών δραστηριοτήτων προτάθηκε εκτός περιοχής Αθλητικού Κέντρου «για να υπάρξει και κάποια ιδιωτική ανάπτυξη, γιατί η περιοχή του αθλητικού κέντρου είναι δημοτική. Για να δοθεί επομένως σε κάποιους ιδιώτες η δυνατότητα να κάνουν κάποιες επενδύσεις». Το ζουμί λοιπόν είναι οι επενδύσεις.
Στη συνέχεια η εκπρόσωπος της πολεοδομίας επιβεβαίωσε τα παραπάνω όταν εξήγησε πως όταν αντέδρασε στην περιφέρεια για τα 30 στρέμματα για τα ΚΕΠΑΤ η απάντηση που πήρε από το “θεώρημα” που είναι οι σύμβουλοι της περιφέρειας ήταν «μη βλέπετε το Καρπενήσι πως είναι σήμερα, θα γίνουν μεγάλες αθλητικές εγκαταστάσεις και θα έρχεται να προπονείται μέχρι και η Ρεάλ».
Μάλιστα της είπαν όποιος δυσανασχετήσει στο Καρπενήσι να τον στείλει στην Περιφέρεια (στην αποκεντρωμένη διοίκηση Θεσσαλίας –Στερεάς). Αυτό είναι και το λιγότερο που κατά τη γνώμη της Λαϊκής Συσπείρωσης θα έπρεπε να κάνει με μαζικό και οργανωμένο τρόπο η Δημοτική αρχή αν ήθελε πράγματι να αντιπαλέψει το ΓΠΣ.
Το ότι πρόκειται για συγκεκριμένη πολιτική επιλογή ενίσχυσε και ο κ. Καρβέλης, ο νομικός σύμβουλος που έφερε ο κ. Μπακογιάννης, ο οποίος είπε ότι ουσιαστικά ο χαρακτηρισμός της έκτασης σε ΚΕΠΑΤ έδωσε τη δυνατότητα για υπαγωγή επενδύσεων σε αναπτυξιακό νόμο!!
Με λίγα λόγια το ζήτημα ήταν να διευκολυνθεί ιδιωτικό επενδυτικό σχέδιο στη Μεσοχώρα! Αυτή είναι η ουσία, και όχι ο βαθμός εμπλοκής των διάφορων βαθμίδων του αστικού κράτους ή με ποιο τρόπο συμμετείχαν στις αποφάσεις σε τοπικό ή περιφερειακό επίπεδο οι δυνάμεις των κομμάτων του κεφαλαίου.
Το θέμα της Μεσοχώρας λύθηκε όπως έχουμε πει κατ εξακολούθηση με το πέρασμα του Αθλητικού Κέντρου στο Δήμο που θα το παραδώσει στον ιδιώτη επιχειρηματία μέσω ΣΔΙΤ. Οπότε μιας και υπάρχει έτοιμη δημόσια δομή δε χρειάζεται πλέον και η επένδυση.
Αυτός είναι ο βασικός λόγος, μαζί βεβαίως με τη γενική κατακραυγή, που έχουμε τη μεταβολή.
Ξαναλέμε ότι οι αλλαγές στη χρήση γης που επιβάλλει το ΓΠΣ δεν είναι άσχετες με τη συγκέντρωση κεφαλαίου και γης που εξελίσσεται στην περιοχή και που συνεπάγεται την καταστροφή μικροιδιοκτητών. Αυτός είναι ο καπιταλιστικός τρόπος ανάπτυξης, προχωρά με κριτήριο το κέρδος σε βάρος των λαϊκών στρωμάτων και των αναγκών των εργαζομένων. Πολύ σύντομα θα τρίβουμε τα μάτια μας με αυτά που θα επικαθήσουν στις αλλαγές χρήσης γης που προωθεί το ΓΠΣ και ο γενικότερος περιφερειακός σχεδιασμός.
Κατά συνέπεια πρόκειται για κατ' εξοχήν πολιτικό και όχι νομικίστικο πρόβλημα και ως τέτοιο πρέπει να αντιμετωπιστεί.
Από θέση αρχών δε μπορούμε να καταπιούμε το ΓΠΣ με έκδοχο τις 2-3 βελτιωτικές αποφάσεις που μας παρουσίασε η Δημοτική Αρχή.
Λέμε ναι και στη συγκεκριμένη πρόταση για τη Μεσοχώρα και στο Βούτυρο, ακόμα και στη χωροθέτηση αγροτουριστικών μονάδων στις περιοχές προστασίας γεωργικής γης.
Όμως και τα 3 αυτά σημεία, δεν είναι αντίτιμο για την αποδοχή συνολικά του ΓΠΣ και της λογικής που εκφράζει. Ούτε και μπορούμε να μπούμε στη λογική της ζυγαριάς από εδώ η Μεσοχώρα, από εκεί η Μεσαμπελιά, από εδώ το θέμα το 35% στην κλίση των οικοπέδων, από εδώ η Μηλιά, από εκεί η Π-Π. Το θέμα είναι συνολικά των κριτηρίων του ΓΠΣ και αυτών που υπαγορεύουν οι λαϊκές ανάγκες.
Είμαστε συνολικά αντίθετοι στο ΓΠΣ, απαιτούμε την συνολική του ακύρωσή. Ψηφίζουμε παρών. Η λογική ότι ο δήμος θα παρουσιάσει ένα μενού με 3 ή 5 αλλαγές και ότι γίνει κι όπου κάτσει στην περιφέρεια ουσιαστικά σημαίνει ότι για άλλη μια φορά φως θα δει όχι όποιοι έχουν το δίκιο τους αλλά όσοι έχουν «μπάρμπα στην Κορώνη».
Το πόσο αποφασισμένη είναι η δημοτική αρχή να παλέψει για την ακύρωση του ΓΠΣ φάνηκε από την απάντηση του κ. Μπακογιάννη στην λογική πρόταση πολίτη που ζήτησε ο δήμος απλά να μην εφαρμόσει τα συγκεκριμένα σημεία ακόμη και αν τα απορρίψει η περιφέρεια: Δε μπορεί ο Δήμος είπε να αρνηθεί να εφαρμόσει νόμους του κράτους. Ο δήμος είναι εκτελεστικό όργανο και εκτελούμε τους νόμους όποιους και αν είναι αυτοί.
Και εις ανώτερα στην «αγωνιστική» δημοτική αρχή μας.
Για το Τεχνικό Πρόγραμμα του 2012
Η Λαϊκή Συσπείρωση κατήγγειλε την συνεχιζόμενη απαράδεκτη πρακτική της Δημοτικής Αρχής που για άλλη μια φορά δεν μας προσκαλεί στη λεγόμενη «επιτροπή διαβούλευσης». Δεν έχει μείνει ούτε φύλο συκής στην δήθεν «υπερκομματικότητα» της Δημοτικής Αρχής ΔΗΣΥ-ΝΔ: αφού απέκλεισε σε συνεργασία με τις άλλες παρατάξεις το ΚΚΕ από όλα τα βασικά όργανα διοίκησης του δήμου, δεν τηρεί ούτε τις προβλέψεις και αυτού του Καλλικράτη τον οποίο χαιρέτισαν και στηρίζουν. Κατά τα άλλα για την επιβολή της κυβερνητικής πολιτικής ο δήμαρχος ξέρει να διαλαλεί σε όλους τους τόνους ότι είναι υποχρέωσή του η εφαρμογή των αντιλαϊκών νόμων.
Αποκαλύπτεται επίσης ότι η λεγόμενη επιτροπή διαβούλευσης και άλλοι παρόμοιοι θεσμοί αποτελούν επίφαση δημοκρατίας, είναι μηχανισμοί για να παρουσιάσουν συνένοχο το λαό στην αντιλαϊκή πολιτική των τοπικών διοικήσεων των κομμάτων της πλουτοκρατίας.
Ο Καλλικράτης είναι εργαλείο για το πέρασμα της στρατηγικής του κεφαλαίου. Το Τεχνικό πρόγραμμα κινείται στη λογική της λιτότητας, της συμπίεσης των λαϊκών αναγκών. Στη λογική της περικοπής των 500 εκατομμυρίων κατ’ έτος από την κρατική επιχορήγηση όπως προβλέπει το μνημόνιο που υπερψήφισε το κόμμα του κ. Δημάρχου.
Δεν είναι τυχαίο ότι η εισήγηση προβλέπει μια άγρια καρατόμηση της ΣΑΤΑ, για την οποία βέβαια δεν αρθρώνεται η παραμικρή διαμαρτυρία. Η λογική της Δημοτικής Αρχής είναι το πέρασμα στην αυτοτέλεια-ανταποδοτικότητα για όλες τις υπηρεσίες του Δήμου. Το ΚΚΕ σε αντιδιαστολή με τα κόμματα του κεφαλαίου και τους τοπικούς εκφραστές τους διεκδικεί την πλήρη χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό με την άντληση πόρων από το μεγάλο κεφάλαιο και τα κέρδη του.
Αυτό καθαυτό το τεχνικό πρόγραμμα που παρουσιάστηκε είναι ένα πρόγραμμα διαχείρισης, πετσοκομμένο, μακρυά από τις λαϊκές ανάγκες. Δεν είναι τυχαίο ότι δεν προβλέπει καν την πλήρη απαλλαγή του δικτύου ύδρευσης από τον αμίαντο – αίτημα υπερώριμο εδώ και δεκαετίες- και την ίδια στιγμή προβλέπει 2 εκατομμύρια για «αστική ανάπτυξη», επιβεβαιώνοντας τον προσανατολισμό της δημοτικής αρχής στις ανάγκες των μεγαλοεπιχειρηματιών του τουρισμού.
Παρατείνει την εκκρεμότητα σε προβλήματα ύδρευσης και αποχέτευσης. Δεν υπάρχει καμμία πρόβλεψη για βελτίωση της προσβασιμότητας σε κοινότητες που έχουν σοβαρό πρόβλημα, μένουν για άλλη μια φορά εκτός έργα όπως ο δρόμος πάτημα στένωμα. Για παράδειγμα υπάρχει πρόβλεψη για την..εσωτερική οδοποιία της Χελιδόνας αλλά δεν εκδηλώνεται κάποια ανησυχία για το πως θα φτάνει κανείς εκεί με τα χάλια που έχει ο χωματόδρομος.
Για άλλη μια φορά δεν προβλέπεται ούτε 1 έργο, ούτε 1 ευρώ για την αντισεισμική θωράκιση, την αντιπλημμυρική προστασία και την πολιτική προστασία γενικότερα.
Παρά τα μεγάλα λόγια που ακούσαμε στο προηγούμενο κιόλας ΔΣ για τη σημασία της κτηνοτροφίας δεν υπάρχει τίποτα για βελτίωση των βοσκοτόπων και των υποδομών τους.
Δε συζητάμε καν για την κάλυψη σύγχρονων αναγκών (λχ υποδομές για αθλητισμό - πολιτισμό) ή για ιδιαίτερες ανάγκες με βάση την πραγματικότητα της περιοχές (λχ κλειστοί παιδότοποι κλτ).
Η Λαϊκή Συσπείρωση καταψήφισε για τους λόγους αυτούς το τεχνικό πρόγραμμα 2012.
Για την Πρόσληψη Έκτακτου Προσωπικού
Η Λαϊκή Συσπείρωση καταψήφισε την πρόσληψη έκτακτου προσωπικού για την κάλυψη εποχικών δήθεν αναγκών που σχετίζονται με τις καιρικές συνθήκες.
Η υφή του νομού στο συγκεκριμένο θέμα μας επιτρέπει να ισχυριστούμε ότι δε μπορούμε να μιλάμε για έκτακτες ανάγκες στο συγκεκριμένο, πολύ περισσότερο για ανάγκες 2 μηνών. Ζητάμε να προσληφθεί μόνιμο προσωπικό που το καλοκαίρι μπορεί να προσανατολιζεται σε επίσης περιοδικές ανάγκες του θέρους που έχουν και αυτές μόνιμο χαρακτήρα.
Πρέπει να βγει ένα συμπέρασμα για τους Δήμους του Καλλικράτη και τις Δημοτικές Αρχές των ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΔΗΣΥ: από τη μία στέλνουν εργάτες και υπάλληλους στην «εφεδρεία» και την ανεργία και από την άλλη θα προσλαμβάνουν διμηνίτες!
ΕΚΕΠΑΔΗΚ: Εργασιακές Συνθήκες Γαλέρας!
Εντελώς αποκαλυπτικές για το ρόλο που έρχονται να παίξουν οι λεγόμενες κοινωφελείς επιχειρήσεις των Δήμων ήταν οι εισηγήσεις και η συζήτηση επί των αποφάσεων του ΔΣ της ΕΚΕΠΑΔΗΚ, τις οποίες καταψήφισε συνολικά η Λαϊκή Συσπείρωση που έχει ταχθεί από θέση αρχής ενάντια στην ύπαρξη δημοτικών επιχειρήσεων, πολύ περισσότερο στον κοινωνικό τομέα.
Για άλλη μια φορά φάνηκε περίτρανα ότι η Δημοτική Αρχή ΔΗΣΥ-ΝΔ έχει αναλάβει το ρόλο του πρωτοκολλητή και εφαρμοστή όλων των αντιδραστικών αποφάσεων της κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ.
Επιβεβαιώθηκε ότι οι κοινωφελείς επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν με εμπορευματική λογική βασικά κοινωνικά λαϊκά δικαιώματα και ανάγκες (λχ η πρόβλεψη στον ΟΕΥ για αντίτιμο για τη χρήση των υπηρεσιών και «διάθεση προϊόντων» της επιχείρησης).
Ταυτόχρονα οδηγούν σε υποβαθμισμένες υπηρεσίες μακριά όχι μόνο από τις σύγχρονες αλλά και από τις στοιχειώδεις ανάγκες (είναι χαρακτηριστικό ότι στον ΟΕΥ προβλέπονται... 0 (ΜΗΔΕΝ) θέσεις νοσηλευτών για το ήδη πετσοκομμένο Βοήθεια στο Σπίτι), ενώ ακόμα και η πλήρωση των προβλεπόμενων οργανικών θέσεων αυτών δεν εξαρτάται από τις ανάγκες αλλά από τις... «οικονομικές δυνατότητες».
Παράλληλα αποτελούν όχημα για την ανατροπή των εργασιακών σχέσεων και την περιστολή δικαιωμάτων συνολικά στο χώρο του Δήμου.
Δεν είναι τυχαίο ότι ενώ τίθεται σε αμφισβήτηση και η πλήρωση των θέσεων που προβλέπουν, Θέλουν εργαζόμενους λάστιχοΗ ανάληψη της ευθύνης από έναν εργαζόμενο περισσοτέρων από μιας θέσης εργασίας, γίνεται εάν κριθεί αυτό σκόπιμο, με εισήγηση του Διευθυντή στο ΔΣ» – ΟΕΥ) και ανοίγουν παράθυρο για συμβάσεις μερικής απασχόλησης (ΟΕΥ).
Μνημείο αντεργατικότητας, αποκαλυπτικό για τις προθέσεις των κομμάτων της πλουτοκρατίας και ηχηρό σήμα προειδοποίησης για όσους εργαζόμενους στο Δήμο έχουν ακόμα αυταπάτες - ήταν ο «κανονισμός προσωπικού» που παρουσιάστηκε από την πρόεδρο της ΕΚΕΠΠΑΔΗΚ κ. Ευδοξία Κονιαβίτη.
Ο κανονισμός είναι τόσο αντιδραστικός που η Δημοτική Αρχή υποχρεώθηκε σε αναδίπλωση και απόσυρσή του.
Μερικά από τα πιο αντιδραστικά άρθρα και πλευρές του που σφυροκόπησε η Λαϊκή Συσπείρωση στη Συνεδρίασης:
Ο κανονισμός καλλιεργεί την ταξική συνεργασία και των κοινωνικό εταιρισμό. Είναι χαρακτηριστικό ότι αναφέρεται στους εργαζόμενους ως «συνεργάτες» και ομολογεί ότι αποσκοπεί στην «εργασιακή ειρήνη της επιχείρησης».
Γίνεται μοχλός για το παραπέρα χτύπημα των συλλογικών συμβάσεων
Συνεχίζει την ...δικομματική παράδοση του ημετερισμού καθώς προβλέπει και την διάτρητη διαδικασία της συνέντευξης στην πρόσληψη προσωπικού.
Αποβλέπει στην χειραγώγηση και τον πειθαναγκασμό των εργαζομένων, οι οποίοι για να προσληφθούν θα πρέπει να βεβαιώσουν ενυπόγραφα την αποδοχή του κανονισμού! Αυτά είναι συγκρίσιμα μόνο με τα χειρότερα εργασιακά γκέτο του ιδιωτικού τομέα!
Προβλέψεις του θα χρησιμοποιηθούν για το χτύπημα της συνδικαλιστικής δράσης (λχ εφαρμογή του άρθρου που προβλέπει ως βασικό λόγο απόλυσης την αδικαιολόγητη ή αυθαίρετη απουσία ακόμα και κάτω τω 3 ημερών θα σήμαινε την απόλυση χιλιάδων εργαζομένων για τη συμμετοχή τους στους πρόσφατους αγώνες στους ΟΤΑ)
Αναδύει πρωτόγονο αυταρχισμό του 50: Αναγορεύει σε πειθαρχικό παράπτωμα την δημόσια άσκηση «κριτικής των πράξεων της διοίκησης με εκφράσεις που αποδεικνύουν (αλήθεια πως;) έλλειψη σεβασμού».
Προειδοποιεί για πειθαρχικές διώξεις για «παράβαση της εχεμύθειας που επιβάλλεται από την επιχείρηση» (Σοβαρά; Τι έχει να κρύψει και από ποιόν μια υποτιθέμενη «κοινωφελή επιχείρηση»;)
Επιστέγασμα των παραπάνω είναι η απίθανη και απίστευτη πρόβλεψη που θεωρεί παράπτωμα ακόμα και πράξεις που είναι νόμιμες ακόμα και σύμφωνα με την νομιμότητα του κεφαλαίου αν κριθεί ότι μπορεί να βλάψει την επιχείρηση! Ακόμα και αν η συγκεκριμένη πράξη δεν είναι μόνο νόμιμη αλλά και ακούσια μπορεί να οδηγεί ακόμα και σε απόλυση αν κριθεί από την διοίκηση ότι βλάπτει την επιχείρηση!!!
Οι εργαζόμενοι στο Δήμο έχουν ευθύνη να βγάλουν συμπεράσματα για το μέλλον που τους επιφυλάσσουν. Όσο πιο γρήγορα εγκαταλείψουν τα κόμματα της πλουτοκρατίας, όσο πιο αποφασιστικά συναντηθούν με το ΚΚΕ τόσο πιο αποτελεσματικά θα παρεμποδίσουν την αντεργατική λαίλαπα και θα διαμορφώσουν συνθήκες για την ανατροπή της.